Pugnacious become decent


Hello hello kita bersua kembali ke rancangan...*bekalan eletrik terputus*.Alhamdullillah harini boleh dah pi sekolah, kalau tidak mamposla macam mana aku nak dok rumah tak buat apa apa. Satgi pi sekolah dengan muka 'excited' nak belajar, aigoo aku tak balut lagi buku teks. Dah la kena hantar harini, aku taktau la ada berapa apa yang ada aku hantar ja. Bila aku dok usya lama lama buku tu rasa nak muntah pon ada .

Last week, ada suatu suasana yang sangat kecoh yang membuatkan aku naik darah. Ada berlaku perang dunia ketiga antara kelas m dan kelas e, aku kelas e dan aku merupakan wakil dari kelas e untuk mengfighthing dengan kelas m. Masa mula mula panggil la budak pompuan cina yang aku rapat .

Dia dok buat muka takut, lepastu dia kata suruh bagitau kat budak lelaki . Sebab budak lelaki yang takmau dengar, jadi semua lelaki pakat mai cari gadoh. Kalau ada aku, sah peperangan ni jadi huru hara. Bukan haru haru lagu Bigbang tu tau.



Dok gaduh sebab kelas ja pon. Haishh budak zaman sekarang memang camtu ka ?? Dahla ada budak sorang ni masuk campur jugak. Buat aku geram ja, bila cikgu mai baru depa tau nak lari. Aku cakap berapa puluh jam pon dok senyap ja. Selepas kejadian itu hidup berjalan seperti biasa. Kay bye dah habis dah cita.