Take the part down ohhh
         Tumblr_merab0isux1rigue9o1_500_large

Assallammuallaikum and Annyeonghasseyo chingu-aaahhhh. Harini sempena hari 12.12.12,jadi aku kena post 3 kali la lol.Tau dak kenapa tiga mesti ada orang kata ehhh bukan 12 kali ke kena post,lol actually aku fikir punyala lama sampai 80 jam.Baru ada idea,1 + 2 = 3.Kalau hampa taktau sah math hampa dapat C ni,takpayah la hampa mengaku dapat D.Dalam blogger ni kena jaga maruah sikit naaaarhhh.

Kalau cakap pasai 12.12.12,ehehehe aku tersilap post la.Tadi post title 12.12.12 aku tak cerita tentang 12.12.12,tapi post yang tajuk pulak aku post ni.Tulaa lainkali jangan dok 24 jam kat depan tv dan komputer.Okay kembali dari awai perenggan,kalau cakap pasai 12.12.12,banyak kpop artist birthday hari ni.Sapa lagi kalau bukan BIGBANG's maknae Seungri,dan juga T-ARA's Eunjung and Qri.

             Tumblr_mevi6ge42q1ruedy1o1_500_largeTumblr_meod45xkpd1rudls9o1_500_largeTumblr_mdc2hixyoy1qlzedso1_r7_500_large

Saengil chuka hamnida to Seungri oppa,Eunjung unnie and Qri unnie.Anyway Seungri oppa,please say hi to Ji Yong oppa lol.Anyway BIGBANG and T-ARA fighthing,okay sekarang tukar bahasa pulak.Takkan la hampa taktau blog ni blogger dwibahasa lol.Bila cakap pasai 12.12.12,memang dah nak habis cuti dah la.Berapa minggu lagi ja.Aku beg tak beli lagi kasut tak lagi baju tak siap lagi and then what to do?Just keep calm and love IU.

Tukar topik untuk 2013,nanti tau dak 27th Golden Disk Awards buat kat mana.Kalau nak tau tengok sini.Kalau sapa yang tangan dia malas nak tekan link tu,nak buat macam mana kan,dah 48 jam dok depan computer.Sebenarnya Awards tu buat kat Kuala Lumpur,Malaysia.Harap harap bias bias aku semuanya pi tambah tambah lagi ultimate bias aku iaitu IU and Jinyoung.Dan harap harap IU buat collaboration perf masa Awards, tapi apa apa pun aku bukan boleh pi,sekolah sekolah sekolah dan sekolah.Dah la mama pi holiday kat Sarawak masa tu.Okay tata aku dah penat type dan perah otak untuk  post ni xD